Bits&Pieces 2015.

Hvatam kraj januara kao poslednji voz za Bits&Pieces...
Verovatno ste me čuli kako agitujem protiv koncepta rezmiranja ... Oh well, ponekad volim tako da lupetam, čisto ćaskanja radi. Realno, da toga nema, ne znam ni šta bismo radili u ovoj sivoj sredini zime na minus beskončano. Te, pogled unazad.
Fun fact: što imate ispunjeniju i zabavniju godinu kriterijumi vam instant (po)rastu. Malopre sam aploadovala slike, skrolovala gore, skrolovala dole, pa tako par puta, sve u kriveći glavu u stilu, pa dobro, pa nije loše,  šta znam, fina ova godina... Što bi dokazalo da sam u 2015. godini osim što sam se zakitila okruglim rođendanom, postala i potpuno luda (još uvek nisam načisto jel to dobro ili loše?).
No, hajmo od početka.

Beogradski ledeni februar zamenila sam drugim krajem planete i na poziv kompanije Qatar Airways pridružila sam se grupi koja se uputila u istraživanje Kambodže.
Jedan od onih život piše romane momenata. Nekih dvanaestak sati u najboljoj biznis klasi na svetu i  potpuno novi univerzum, naš put kombinovao je gradove Pnom Pen i Sijam Rip, ko nije pratio na času, klik ovde i klik onde.
Već u februaru postavio se trending, u praksi je dokazano da nijedno putovanje ne ide samo. Maltene direktno iz Pnom Pena, obrela sam se u Parizu, preko koga smo leteli do Dablina kako bismo na irskim proplancima isprobali mogućnosti novih Opel 2.0 CDTI motora.
Iz kambodžanskog Angkor Wat hrama i poznatih scena iz Mortal Combata uletela sam pravac u Need for Speed scenografiju. Ipak sam ja gejmerska devojka devedesetih!
Na kraju dana i život je samo igrica.
Tako da je februar sabrao 10 letova i 6 država u  nedelju dana. Moram priznati da iako zvuči potpuno ludo, to je ritam koji meni izuzetno prija. Izgleda da sve sporije od mojih milion na sat mi je potpuno dosadno. Poremećaj pažnje u nastajanju, da vam kažem ja.
Ali nekada se mora i stati na kočnicu. Udahnuti, izdahnuti. Malo se sabrati. Taj trenutak pripao je maju mesecu, omiljenom, 2015. godine on bio je u potpunosti obojen slavljem.
Pre svega tu je bio moj big 0 rođendan, zatim i tačno pola decenije postojanja ovog bloga što je u saradnji sa Aperolom proslavljeno jednom velikom tropskom žurkom na reci (malo više o tome - ovde). Pored toga srpsko izdanje ELLE magazina navršilo je 10 godina postojanja - kao kruna tu je bilo posebno izdanje na više od 300 strana i jedna luda žurka (klik!).
Ukratko maj je bio jedna velika  F I E S T A!
Naravoučenije? Strašno volim poklone (slobodno se i u narednim godinama držite božura, kolača i vina) i prestala sam da plačem na rođendanima. Možda,ali samo možda odrastam.
Kažu da je taj momenat kad prebacite treću deceniju momenat kada vas preuzima podznak. Hmmm... Ne mogu da se zakunem, ali deluje mi kao da je moj lav ležerno izgurao tog lenjog bika. Od osobe koja je trenirala od umereno do totalno nikada i koja ne podnosi da podnosi bilo kakve žrtve stigli smo do jedne Jelene koja religiozno ide na treninge Stott Pilatesa i svako malo svoju (sada već super zdravu) ishranu prekida detoks paketom (o tome više pročitajte - ovde).

A onda je život ušao u onu bolju polovinu godine, devojka leta i sunca je napokon došla na svoje! Nesmotreno sam dozvolila da mi nekoliko prethodnih sezona proteknu bez posete mom ostrvu, ali ispravila sam se! Vredno sam gušterisala i dodala dovoljno vitamina D, lubenice i vina za narednih 6 meseci. Sve je već jasno, Hvar, spektakularni zalasci, pa i izlasci sunca (kad tačno treba da prestaje da bude okej da dočekujete zore? Recite mi: nikada.).
Ipak, ne kaže se bez razloga starija, pametnija... Hvar sam posle kratkotrajnog đira po Beoegradu (obožavam ga krajem avgusta!) zamenila Crnom Gorom, tačnije to je bio put u srce Boke u fantastični hotel Palazzo Radomiri u Dobroti. Ko nije isprobao odmor u septembru ne zna šta propušta! Sve podešeno na taman i na savršeno, više o tom iskustvu - tu.
Posle parnog letnjeg, usledilo je parno jesenje putovanje. Ruta je bila Beč-Bratislava-Beč! Dva grada koje sam po prvi put posetila, austrijska prestonica dugo mi je izmicala kao destinacija koja je tu: evo sad ćemo, ma nećemo, ajmo dalje, lako ćemo... Ovoga puta momenat je sazreo i u potpuno neočekivanoj režiji (oh verujete mi, neočekivanoj je blaga reč) ispalo je prilično sjajno! Recimo da sam otkrila nekoliko odličnih mesta za sesti, jesti i provesti se, ali i takođe ludi tajni klub X. I recimo da sam stekla prijatelje koje sam zadržala i u ovoj godini.
Dovoljno da jedno kratko putovanje opišete kao potpuno fantastično, Isplatilo se čekati taj Beč!
Iako ovako nabrzaka u skok na preskok pregledu deluje kao da sam samo uživala u obilascima muzeja, lokaliteta, restorana i kafeterija, bila je ovo godina u kojoj se itekako radilo. Ali, valjda su tako planete bile raspoređene - radilo se lagano, sa pažnjom, koncentrisano, efikasno. Ni traga onom ludilu koje je pratilo 2013. i 2014. godinu, samo odmereno, samo kako treba.
Pored 12 odličnih izdanja ELLE magazina, u 2015. godini na kioscima su se pojavila i 3 posebna izdanja ELLE Decoration magazina. Koliko volim ovaj časopis mogli ste da vidite ovde , pre šest godina bio je moj verni pratilac na kafi i omiljeni izvor inspiracije, a danas se potpisujem ispod pisma urednika...
A onda još jedan primer koliko život može biti zabavan i magičan, ukoliko pred sobom imate jasne ciljeve. Pre samo godinu dana u napadu kancelarijskog očaja tvitnula sam - ovo. I neko me je čuo! Tačnije u novembru je organizovana tura Qatar Airwaysa na Tajland, kad sam dobila mail sa pitanjem bi li se priključila ekipi istog trenutka sam mahnito počela da u kofer ubacujem kaftane jarkih boja! Obišli smo fantastični Bangkok uzduž i popreko i dužna sam vam jedan detaljan vodič (deo već možete naći aktuelnom martovskom izdanju ELLE magazina).
I naravno sve se završio baš tako kako je i počelo, u nizu, u paru. Hladni Beograd sam posle vrelog Tajlanda videla samo na kratko, jer je u agendi već bilo zakazano novo putovanje. Ovoga puta u Frankfurt (moram priznati da zbilja volim taj grad!). Ako ste čitali prvi ovogodišnji post jasno vam je da sam tamo sa nekoliko kolega blogera bila na snimanju velike kampanje za Opel Adam, kampanje koja će se završiti tako što će najsrećniji dobitnik na poklon dobiti kola! Nemojte propustiti priliku!
Illiti iskoristite sve što život pruža. Zvuči kao pomalo otrcani kliše, ali hej, zvuči tako jer to i jeste!
I nisu svi klišei baš tako loši. Ja nastavljam u svom go with flow sistemu bez previše pravila, razmišjanja i analiziranja. Sa verom da će se već nešto desiti i to nešto dobro.
Ono što je izvesno jeste da će ova godina biti malo odraslija i ispravnija od prethodnih, tako se zadesilo.
Nekoliko životnih projekata je na putu :)
Ali hajde, sitnim koracima, prvi cilj za ovu novu je... Hmmm. Pa eto mogla bih bar da naučim kako se stavljaju sočiva :D kažem vam, step by step...

3 comments:

1. Molim i usmeni report. Nemoj da dođeš skriveno. Ako dođeš, sakrij se drugima.
    Pusa.

ReplyDelete
  2. Mozes pogledati moj blog😀 tek sam pocela pa bi mi to mnogo znacilo 😀 inace si super

3. Divne i inspirativne fotografije! Docekivanje zore - najlepsi trenuci, i u samoci, i u drustvu..